Administrativní servis
Zbavte se starostí s administratiovou. Využijte našich služeb administrativního servisu.Základní administrativu pro Vás vyřídí školený personál s nižšími náklady, než vlastní zaměstnanci.
Firemní administrativa v některých případech není natolik rozsáhlá, aby bylo nutné a/nebo efektivní zaměstnávat a tedy platit stálou asistentku, sekretářku nebo oddělení back office. Její činnost spolehlivě nahradí administrativní servis a to za zlomek původních nákladů. Nehledejte žádné zaměstnance, kteří neúměrně zatíží náklady vaší firmy, a spolehněte se na zkušený externí tým. Administrativní a statusový servis
V rámci služby administrativní servis kompletně převezmeme administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte:
-
bezchybné vyřizování administrativních náležitostí
-
výraznou časovou a finanční úsporu
V rámci služby administrativní servis zajistíme:
-
tisk, skenování, kopírování
-
přepisování textů
-
objednávky služeb
-
zajištění překladů
-
fakturace
-
sekretářský servis
-
další obvyklé administrativní práce
Ceník služeb administrativního servisu
Rozsah služeb |
Cena v Kč za měsíc |
---|---|
5hodin /měsíc |
550,00 Kč |
10hodin/měsíc |
1100,00 Kč |
15hodin/měsíc |
1650,00 Kč |
15 a více hodin/měsíc |
Individuálně |
Hodinová sazba |
150,00 Kč |
Smlouva o poskytnutí služby je uzavírána nejméně na 6 nebo 12 měsíců. Ceny nezahrnují hotové výdaje vzniklé s poskytnutím služby.
Činnost, která přesáhne dohodnutý hodinový rozsah je účtována v hodinové sazbě 150Kč, účtuje se každá započatá půlhodina
Administrativní služby nabízíme taky soukromým osobám (kupní smlouvy, nájemní smlouvy, plná moc atd)
Cena těchto jednotlivých úkonů je účtována individuálně podle rozsahu 100 - 200Kč za dokument.